لیلا جون لیلا جون

لیلا جون

یه جای دنج برای بانوی بیوه

 

 

تو نباشی

تو نباشی دوستام هستن

wau5_photo_2017-09-14_07-29-54.jpg



نظرات شما عزیزان:

bahram
ساعت0:26---22 دی 1396
سلام
سارا میده بده بمن چه اثلا به تو چه تو چیکاره ای زندگی خودشه اختیار شو داره تو چرا باد کردی
پاسخ: کیر خر تو کون تو و سارا لاشی.گمشو زشت بدترکیب


بهرام
ساعت3:30---14 دی 1396
که اینطور خوب جوا اقا سعید رو دادی پس سارا جنده ست و فقط شما پاکی اره چطوری دلت میاد سارا رو قضاوت کنی
سارا الان شوهر کرده و در گزشته هر کاری کرده رو از یاد برده و زندگی تازه ای واسه خودش ساخته
پاسخ: یک جنده همیشه جنده هست وقتی بدی همیشه میدی اونم الانم میده امارشو دارم زیر همکارش واعظی و شیرازی و رجایی خوابیده .نگو نه


یه شق کرده
ساعت18:14---13 دی 1396
سلام لیلا جونمی...این عکس خودته که نصفه نیمه اس. خوشگلی فک کنم.ممه هاتم که خوردنیه

آقا یکم داستان سکس و اینا بذار حال کنیم از وبت آخه فک کنم از این حشریا بذاری که هرجایی نیست.از این وبلاگا سراغ داری آدرس بذار برامون.

اینا که شورت دارن اینجوری حال میکنن با دوستاشون؟.آبم خشک شد در نطفه که، کیر درد گرفتمپاسخ: شیلنگ اب یخ رو بگیر روش.خخخخ


سعید
ساعت12:44---13 دی 1396
سلام

من توی رامسر اول جاده کتالم (شهرک چشمک سرا) ویلا دارم گاهی مجردی میام اونجا از طریق وب سارا با چندتا از دخترهای رامسر آشنا شدم رامسر که میام اونا میان پیشم اگه تو یکی از اونا نیستی و دوست داری ،یه ایمیل برام بفرست هماهنگ کنیم اومدم رامسر همدیگه رو ببینیم . لطفا پیامم رو عمومی نکن . دوست نداشتی هم جواب نده .ممنون . بای
پاسخ: سارا و دوستاش جنده هستن همه میدونن عزیزم.منو با اونا جمع نکن من چند تا شریک جنسی دارم با همونا هستم مثل سارا هرزه نیستتم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 23 شهريور 1396برچسب:, |
 
لیلا

به وب سایت من خوش امدید

 

لینکها

حمل خرده بار از چین

حمل و سفارش از چین به ایران

فروش جلو پنجره لیفان

الوقلیون

 

مطالب قبلی

» کسی هست
» کپک
» کجایین؟
» پولدار
» جوان ناکام
» لذت
» رابطه عاشقانه
» رمانتیک
» توپر یا ورزشکار
» نک پر
» عشق و صف
» خیس
» تو نباشی
» بدون شرح
» خود کلفت پنداری
» حوصلم سر رفته
» مترو
» هدف

 

ارشیو

شهريور 1401

آذر 1400

شهريور 1400

ارديبهشت 1400

آبان 1398

مرداد 1398

تير 1398

فروردين 1398

شهريور 1397

بهمن 1396

آذر 1396

شهريور 1396

تير 1396

اسفند 1395

تير 1395

 

نویسندکان

لیلا

 





لینک ها

sx

اسپرت اریو

اپشن اریو z300

کادو تولد

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)